Welzijn gecoördineerd

Het opstellen van een anti burn-out beleid, initiatieven lanceren om medewerkers dichter bij elkaar te brengen, het begeleiden van re-integratietrajecten voor langdurig afwezige collega's. Taken die opgenomen worden door onze nieuwe welzijnscoördinator. Een functie met impact op het welzijn en welbevinden van onze grote groep medewerkers.

Competitie binnen de ziekenhuismuren

Het team van kinesitherapeuten en ergotherapeuten organiseerde in het najaar de Container Cup: een parcours met 6 opdrachten die je zo snel mogelijk diende te doorlopen. Maar belangrijker dan de beste tijd was de verbinding en de AZ Diest teamgeest die leefde onder de medewerkers.

Een initiatief door en voor medewerkers; een voorbeeld van een gedragen gemeenschappelijke missie.

Ontmoetingen buiten de ziekenhuismuren

Elkaar als collega's beter leren kennen, tijd doorbrengen met elkaar op een informele manier én ondertussen getrakteerd worden op een hapje en een drankje. Dat boden we aan op onze allereerste Fun Afterwork Party en het voor het tweede jaar op rij succesvolle zomerfeest.

Twee gelegenheden die heel wat medewerkers op de been brachten en konden rekenen op heel veel AZ Diest gevoel.

We respecteren iedereen

De gele bol in onze missie en visie die we afgelopen jaar meer dan ooit hebben uitgedragen.