Voor de administratie

  • Identiteitskaart
  • Bloedgroepkaart (indien u hierover beschikt)
  • Allergiekaart (indien u hierover beschikt)
  • Bij arbeidsongeval: naam en adres van de werkgever, naam en polisnummer van de verzekeringsmaatschappij

Voor de arts-specialist

  • Verwijsbrief van uw behandelende arts
  • Medische documenten (bloeduitslagen, ECG, ...) met betrekking tot uw huidige en vroegere gezondheidstoestand
  • Bloedgroepkaart
  • Allergiekaart

Voor de verpleegkundigen

  • Lijst van alle thuismedicatie die u neemt, met vermelding van dosis en tijdstip waarop u deze medicatie inneemt
  • Indien mogelijk de doosjes thuismedicatie zodat de verpleegkundigen alle informatie hebben

Voor uzelf

  • Toiletgerief (handdoeken, washandjes, zeep, tandenborstel, tandpasta, scheergerief
  • slaapkledij
  • kamerjas
  • goed sluitende pantoffels

Als ziekenhuis dragen we zorg voor de in bewaring genomen goederen, maar zijn we niet verantwoordelijk voor de verdwijning van bezittingen van de patiënt.

Waardevolle voorwerpen laat u dus best thuis. Er zijn op de kamer geen kastjes die gesloten kunnen worden.